Pari vinkki, joilla pelin voi saada toimimaan, jos vikoja ilmenee.

Peli huutaa dll-tiedostoista
----------------------------
-Hae tarvittavat tiedostot osoitteesta www.kpelit.net/?c=1387 ja tallenna ne c:\windows\system\-kansioon tai pelin omaan hakemistoon.

Peli sanoo "Error while opening file"
-------------------------------------
Aja "Asenna.bat" ja paina K.

Peli ptkii
-----------
-Tyyppivika kaikissa cnc:ll tehdyiss peleiss. Poista ruksi "net"-valikon kohdista "net". Nyt lagien pitisi hipy ja voit kytke net jlleen plle. Toista toimenpide kun peli bugaa seuraavan kerran.